Happy New Year! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Brenda Buuren - WaarBenJij.nu Happy New Year! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Brenda Buuren - WaarBenJij.nu

Happy New Year!

Door: Brenda van Buuren

Blijf op de hoogte en volg Brenda

07 Januari 2015 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hallo iedereen! Hier weer een nieuw reisverslag. In de tijd tussen mijn laatste reisverslag en nu is er weer veel gebeurd. Te beginnen bij één van de grootste familie feestdagen van Amerika: Thanksgiving. Deze feestdag valt altijd op de laatste donderdag van de maand november. Het verhaal achter Thanksgiving zal ik iedereen besparen. (iedereen heeft google:P) Omdat wij hier allemaal zonder familie zitten besloten we met elkaar uiteten te gaan en de traditionele Thanksgiving maaltijd te proeven. Het is niet verkeerd maar ik snap niet dat de Amerikanen hier zo lyrisch over zijn haha! De dag na Thanksgiving heet Black Friday. De dag dat alle winkels hoge kortingen geven. Dit begint al op donderdagavond en het is dan ook mega druk in alle shopping malls. Ik ben zelf op vrijdagochtend om 5 uur naar de Sawgrass Mall gegaan waar het op dat tijdstip nog heel rustig was. Ik heb dus heerlijk kunnen shoppen ;)

In de tussentijd ben ik nog naar de bios geweest, uit geweest en lekker uiteten geweest. Tot het Art Basel was in Miami. Dit is van 4 tot 7 december en op deze dagen worden kunst met grote feesten gecombineerd. De grootste sterren waren dan ook hier in Miami te vinden zoals Miley Cyrus, Paris Hilton en Leonardo DiCrapio (die ik helaas niet heb gezien :( ) Op de laatste dag van Art Basel ben ik naar het Art District geweest waar zich de Wynwood Walls bevinden. Dit is een hele wijk waar op elke muur een muurschildering staat. Door Art Basel waren er veel feestjes en kunstgalerieën te vinden. Zeker een aanrader om een keer mee te maken!

Op zaterdag 13 december ben ik voor twee weken naar huis gegaan om kerst te vieren met mijn familie. Ik ben heel blij dat ik iedereen weer heb kunnen zien en ook mijn vrienden. Vorige week maandag ben ik terug gekomen. Ik heb dus Oud en Nieuw hier kunnen vieren! Ik was weer naar het penthouse gegaan en heb een hele leuke avond gehad. Op het gebied van vuurwerk kan Miami nog wel heel wat leren:P

Afgelopen zaterdag ben ik dan ook eindelijk naar de Everglades geweest. Dit is een groot moeras waar alligators wonen. Erg leuk om deze in het wild te zien. We zijn namelijk met een speciale boot door de moerassen gevaren. Hoogtepunt was op de foto gaan met een kleine alligator :P.

Sinds deze week zijn de lessen weer begonnen en is de vakantie officieel afgelopen. Ik ben hier nog maar twee maanden maar er komen nog allemaal leuke dingen aan. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte!

Doeii xx


  • 07 Januari 2015 - 20:59

    Mams:

    Was weer leuk om te lezen!!

  • 07 Januari 2015 - 21:47

    Stefanie :

    Leuk hoor Bren!! Succes en plezier nog daar xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Hallo iedereen! Mijn naam is Brenda van Buuren en ik ben 22 jaar. Ik ben net afgestudeerd aan de Hogeschool Rotterdam en heb mijn bachelor bedrijfseconomie behaald. Ik ga nu het avontuur aan en verblijf voor zes maanden in Miami.

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 4624

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 08 Maart 2015

Gap year Miami!!

Landen bezocht: