Gap year Miami!! - Reisverslagen van Brenda van Buuren - WaarBenJij.nu Gap year Miami!! - Reisverslagen van Brenda van Buuren - WaarBenJij.nu

Gap year Miami!!

Al jaren wilde ik graag een paar maanden naar het buitenland. Nu is het mijn kans. Ik ben net afgestudeerd en daarom is dit de perfecte timing. Ik heb er voor gekozen om zes maanden in Miami Beach, Amerika te gaan studeren om mijn Engels te verbeteren. De school waar ik zit heet EF en ik verblijf op de campus met allemaal andere internationale studenten. Door middel van deze blog houd ik jullie op hoogte van mijn avonturen hier in het prachtige Miami. Enjoy!!

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2015

Orlando en naar huis

07 Januari 2015

Happy New Year!

20 November 2014

The Bahamas! (paradise)

02 November 2014

Oktober; de maand van kostuums

05 Oktober 2014

Party in the USA
Brenda

Hallo iedereen! Mijn naam is Brenda van Buuren en ik ben 22 jaar. Ik ben net afgestudeerd aan de Hogeschool Rotterdam en heb mijn bachelor bedrijfseconomie behaald. Ik ga nu het avontuur aan en verblijf voor zes maanden in Miami.

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4625

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 08 Maart 2015

Gap year Miami!!

Landen bezocht: